Káva z najlepších pestovateľských oblastí sveta a špičkové produkty spotrebného tovaru Tchibo sú pre mladých ešte dostupnejšie. Spoločnosť otvára svojimi zľavami dvere dokorán držiteľom preukazov ISIC, ITIC a EURO<26, ktorí majú od mája v predajniach Tchibo lacnejšiu kávu, nápoje aj spotrebný tovar. Lacnejšie si tiež užijú vybranú kávu a nápoje na kávovom bare.
Preukazy ISIC, ITIC a EURO<26 poskytujú po celom svete množstvo benefitov pre študentov stredných, vyšších odborných a vysokých škôl a tiež pre študentov vybraných jednoročných pomaturitných študijných odborov. Jeho držitelia ho môžu uplatniť na 130-tisíc miestach v 130 krajinách celého sveta a užívať si tisícky zliav na cestovanie, dopravu, catering, oblečenie či zábavu.
Od mája sa k vyše 190 miestam na Slovensku pridalo aj Tchibo. Týmto spôsobom chce osloviť mladých ľudí do 26 rokov s preukazmi ISIC, ITIC a EURO<26, a to nielen domácich, ale tiež zahraničných študentov. „V Čechách, kde už spolupráca s ISIC funguje veľmi úspešne od roku 2022, si špeciálne výhody uplatní denne viac ako 250 študentov. Najviac im chutí cappuccino a latte macchiato,“ hovorí riaditeľ marketingu spoločnosti Tchibo Slovensko Steffen Saemann.
Káva lacnejšia takmer o polovicu
Na kávových baroch v predajniach Tchibo si študenti môžu s preukazom ISIC, ITIC a EURO<26 vychutnať kvalitné espresso a caffé crema už od 1,19 eur. Malé latte ich vyjde len na 1,59 eur a rovnako tak aj malé cappuccino. „Lacnejšie si kúpia aj osviežujúce nápoje Coffizz a Mazagrande, ktoré študentov po preukázaní sa niektorým zo spomínaných preukazov vyjdú len na 1,19 eur,“ dodáva Steffen Saemann. Oba nápoje sú povzbudzujúce ako káva, podporujú koncentráciu, zaženú smäd a príjemne osviežia. Študenti ich určite uvítajú najmä v skúškovom období, pretože obsahujú kofeín.
„Veríme, že tieto a ďalšie výhody, ako napríklad 5 % dodatočná zľava na práve prebiehajúce akcie na oblečenie, doplnky, techniku a výrobky do domácnosti otvoria dvere našich predajní aj tým mladým, ktorí zatiaľ naše vysokokvalitné kávy z trvalo udržateľných zdrojov a tovar špičkovej kvality buď ešte nepoznajú, alebo neboli ich štandardnou voľbou,“ uzatvára Steffen Saemann z marketingového oddelenia spoločnosti Tchibo.